söndags mys

Jag älskar mysdagar! De är så himla... mysiga haha. Idag har jag varit och shoppat med familjen men det gick inge vidare... Min plan va att komma hem med ett par jenas, en väst, en väska, ett par stövelstrumpor och en mysig cardigan men på något konstigt vis lyckades jag komma hem helt tomhänt :( jaja bättre lycka nästa gång.

Det har för övrigt varit en väldigt lugn helg. I fredags hade vi filmmys hemma hos Cicci. Hangoveeeeer! Haha bästa filmen ever. Sen på lördag åkte vi till stallet och red ut på Deadel och Jojje mannen. Efter hade Cicci hopplektion för duktiga Sara och Cosmo :) och underbara Tuvis va med <3 När jag ser folk hoppträna får det mig att sakna min prins Pirren så himla mycket :( Det får mig att tänka... tänk om. Men så får jag inte tänka så nu skakar vi av oss den tanken.

Jag va och hämtade min göörgulliga Knutttt igår så nu är jag med hund igen! Nu ska vi ut på promenix!

Puss på er mina fina, Love M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0