Förlåt.

Nu har det gått 700 år mellan mina inlägg igen. Förlåt. Men jag har inte varit hemma. Jag är på minisemester hos min hopptränare Eva. Jag ""farmor, mormor och ungen" är hus, katt och hundvakter när Eva är och kollar på hästar nere i falsterbo.
Vi har haft det så himla mysigt! Vi har badat i tunnan, vi har solat, vi har grillat, vi har powewalkat (typ, haha), vi har kollat på disney filmer. Bara tagit det allmänt chill! Höll på och glömma det roligaste vi gjort! Vi har sovit tre pers i en vattensäng! haha det va helt sjukt! Det va så roligt att lets never do it again!! haha.


Jag har typ fått Porana abstinens. Bara för att jag vet att hon inte är hemma och jag inte kan träffa henne så saknar jag henne mer än någonsin! Även fast jag vet att hon går ute på betet och blir fet och lever rövare! Min diamant <3

Nej nu måste jag dra ut alla kläder från min gamla garderob och packa in de i den nya garderoben i mitt nya rum!



Mormor Johanna. Tonåring Mitra. Unge Cicci. <3




Älskade Lundh och göööörgulliga Isak!!



Nu är även farmor med på bild <3




Älskar låten!!

Love, me (M)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0