Home sweet home

05.10 ringde klockan imorse *gääääsp* men det va bara att kliva upp och bege sig mot bilen. Nu tre timmar senare sitter jag framför datan här hemma och undrar när folk vaknar, vilka som har semester?

Jag har haft en sjuuuuukt underbar vecka. Den här semestern var behövd. Next: Malaga! Men först ska jag vara i svedala några veckor och jobba och umgås med mina vänner :)



Vi vill att Tyskland ska vinna VM!!!




Blev en massa grillning varje dag, mums!!




Våran bastu, dett från bryggan :)




Bryggan, sett från bastun.

Huvudstugan, sett från stranden. Glömde ta en bild på den mindre stugan där jag och mina kusiner bodde.

Stugan set från stranden. Glömde ta bild på den mindre stugan där jag och min akusiner alltid bor.


Ikväll blire middag och bio med min fina Angel! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0