Lycklig

Jag har precis pratat med min underbara vän Cicci i telefon och efter vårat lilla samtal blev jag ett par hunter stövlar rikare! :D Kompis det går bra nu! Och sen förhoppningsvis kommer hon hitta lite mer grejer till mig också! (hon kör falsterbo i år) och snart kommer jag förhoppningsvis få en vit IPHONE också! :D Wiiiiie!

Ikväll blir det antagligen utgång med mina gurls! Jag vet vart jag vill men jag vet tyvärr också vart vi kommer hamna.. as always.. EGO. haha. Ne för en gångs skull ska jag försöka rösta bort ego!

Nej nu ska jag börja röra mig mot sollentuna centrum och köpa tre apor haha. Och sen måste jag köpa något och ha på mig! :)

Vi hörs!
Love, Mims.

Kommentarer
Postat av: Angeline

Ål in ikväll :D

Vilken färg blev det på hunter då?

KYSS

2010-07-09 @ 12:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0