Slapp söndag

Hela min söndag har jag tillbringat vid blå lagunen med Angeline, Sofia, Jimmy, Mathilda, Fredde och Eric :) Har aldrig varit där så det va en upplevelse! Hur underbart som helst! Vattnet va typ blått! Och sjuuukt varmt!
Efter att vi solat och badat skyndade vi hem (VM FINAL!) och som jag hade tippat så vann spanien! AWESOME! Fast jag är jävligt irriterad att de bytte ut David mot Torres.. dumma.

I fredags hade jag och mina guuuurls grymt kul! Vi började hos fia, sen Carro och sen vidare till ego där det verkligen inte fanns någon! Heeeelt tomt vare! Men vi tänkte, det blir vad man gör det till! Vi blev riktigt kalas fulla och dansade hela natten. Thanx my darlings för att ni är så underbara :) <3

I lördags åkte jag och Madde till betet och pussade på hästarna. Kan tala om att när man är bakis så är det ett riktigt träningspass att lyckas ge 30 påträngande hästar varsitt äpple! hihi.



På betet :)



Mina fina <3



Sofia min fina sköna böna<3



Eriiiic är in the town! :)

Nu ska jag sova, smell you letare!!

Love, me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0