Spaaaaniiieeeeen

well well well look who bounced back! Jag ar pa semester i spanien med min slakt. Vi ar en klump pa 10 pers som slar lager pa stranden varje dag och ater feta middagar pa olika restauranger. I like!! Jag har blivit hyffsat brun ocksa vill jag saga. hihi :) Vi lever helt enkelt loppan har nere. Som min morbror sager, vi kom inte hit for att spara pengar! NICE!

Och tro inte att jag glomt er mina kara vanner, drommer om er styp i kvarten hehe. Men snart ar jag hemma! 04.00 aker vi mot flygplatsen pa fredag morgon!
Och jag maste bara saga att jag saknar mitt hjarta sa himla mycket!!!! Jag vet jag ar jobbig men va tvungen och saga det bara hehe.

Nej nu ska vi ga pa nagan skaldjurs restaurang som min morbror kollat in, hoppas pa god mat!

seeeeeya!

Love, me. (MMF)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0