Crappy day

Idag har varit en såndär dag då man bara vill ligga kvar under täcket och tjura hela dagen. Jag ber om ursäkt för mina nedlåtande inlägg. Jag som annars är världens gladaste tjej -89 är just nu helt lost. Känner inte igen mig själv alls. Jag går omkring i min egna lilla bubbla. Jag är närvarande samtidigt som jag inte är det. Jag började liksom stört böla så fort jag satte min fot i stallet idag, twice! Två gånger! Sånt händer liksom inte... Känner mig så konstigt ensam även fast jag verkligen inte är det.
Usch jag vill verkligen kliva upp ur denna svacka. Jag hopppas att jag lyckas snart. Efter en vecka på landet med grillad mat varje dag, bastukvällar, filmnätter och skitsnack är jag nog på fötter igen ska ni se. Jag ska vara som en ny människa när jag kommer hem! Det är ett löfte jag ger mig själv.



Mitt i all trisstess i mitt liv får den här videon mig att Le. Jag blir helt varm. Såhär ska man gifta sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0