Helg.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering men min helg har varit galet upptagen!!
För att ni ska bli lite gladare tänkte jag ta mig tid och göra ett litet bildspel åt er!



Helgen började i fredags när min underbara syster tog studenten! Grattis darling :) <3




På fredags kvällen vare Party At My Place And You Were Not Invited!!



På lördags morgonen hämtade vi våra kusiner och deras mamma på arlanda :)




På eftermiddan vare studentmottagning som höll i sig ända in till sena natten. Min syster fick bl.a en tatuering i present av sin pojkvän Qim :)



Hela söndagen tillbringades på skansen med massa picnick mat :)



Helgen avslutades med satc med min darling Angeline :) Totally awesome movie!! go see it!!! now!!!


Nu har min kusiner åkt hem så det är nu tomt i stugan min, men Knutten is still here :) And will be for the next week too. Nu tänkte jag slå mig ner och se på Clark Kent! haha.

I eftermiddag blire stallet. Har saknat mina hårbollar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0