Jag är kär.

Jag insåg precis att jag är kär. Och inte bara lite kär heller utan massor! Men min kärlek är ju, såklart, inte besvarad. Och nu tänker ni säkert OMG vem är Mitra kär i?! Äre snubben från krogen? Är det han som hon brukar träffa på tåget på väg till jobbet? Är det Leonardo Dicaprio? Ni hade lite rätt.. Ja jag är kär i Leonardo Dicaprio, har alltid varit det, jag är det och jag kommer alltid att vara det! Men iaf det är inte han jag skriver om nu.. utan det är, håll i er nu för detta har ni aldrig hört mig säga förut, min älskade Pruttis! Oväntat va!? Och ni geekar som inte förstår er på havremoppar kan ju typ.. jag vet inte.. haha återkommer när jag vet. Iaf hur jag har kommit fram till detta.. Jo.. Jag satt och tittade på filmer från träningar som Elin har bränt till mig, och så kommer jag på mig själv att sitta med värsta smilet på läpparna! Min fina pruttis :) <3

Nu när jag inte varit närvarande så har det ju självklart varit en super händelserik helg igen!
Vi börjar med att Allas Våran Älskade ANDERS landade hos oss i Svedala efter flera månaders pluggande i Italien! Kärt återseende :D
Så på fredagen införskaffades massa alkohol på systemet och därefter vare mys förkrök hos fia som urartade till en galen spel kväll! haha fett kul! Vid 00.00 ringer vi våran privata taxi chaffis som kör in oss till ego, tack mansod!
På ego väntar grabbarna och därefter ja.. typ upp på hästen och in i dimman! haha.
Sen vart det grodan, Allting frid och fröjd till tina blir slagen av en subba. Sen vare typ bara vakter hit och dit och polser och sen taxi hem haha.  It was a good night! Jag slaggade hos tina, vi gick och lade oss kl 6 jag vaknar halv 10 helt vaken och full som fan och skakar tina och ba Ekwall hälsar.. haha hon ba vaaa?! Ja ba aa han skrev det. haha helt sjukt sätt och vakna på men what to do vi va fett fulla fortfarande!

Iaf jag drar hem vid 11, börjar bli lite mer nykter och mer bakis. Vid tre drar jag till stallet och rider Jojje och Pirren (!) helt nykter och galet bakis.

Därefter drog jag en rulle med Tina på Happy, galet gott! Sen åkte jag hem och deckade, sen kom Elin hem till mig och så låg vi och tittade på film och skrattade galet! mysigt!

söndag: har vart i stallet och sen grillat hemma, mysigt! :)


Nu är jag helt färdig som människa. Knutten sover redan och jag skulle verkligen vilja sussa kudde nu men jag tror att jag kollar på fotbollen först! :D Vilka tror ni vinner? Nu ska jag kolla!

Puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: Tina ffs

MITRA DU ÄR SÅ PINSAM!



MANSOUR HETER HAN FÖR 11111:e GÅNGEN INTE MANSOD HAHA

2010-06-22 @ 12:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0