Knutten is..

in da house!! Jag känner mig verkligen som en skit bra hundvakt... det först jag gör, innan ägaren ens hunnit åka, är att jag tappar bort hunden! haha. Vi ropade och letatde överallt efter honom men han va helt borta! Med lite smått panik springer jag in i huset för att leta efter honom, då hittar jag honom med nyllet rätt ner i kattens matsklål! Fy knutt!

Idag hade jag tänkt flytta ner mina kläder från mitt gamla rum till det nya och fixa och trixa lite. Sen ska jag till stallet och antagligen rida Pirreplutt och sen hoppträna min älskling :D äntligen!!! Så jäkla segt bara att Knut inte kan följa med dit :/

Och imorgon kommer mina wingmans till mig på grillparty! Kommer bli awesome :D Att ha hela gänget samlat igen! Wiiiih!




Såhär kul hade jag tänkt att vi skulle ha imorn kväll! haha Sofia kommer du ihåg den här natten! haha helt galet!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag kommer ihåg. Mer eller mindre. Haha fy va kul vi hade, hela jävla natten. Good times (:

2010-06-03 @ 17:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0