Landet

Idag åker jag till landet med mamma och pappa. Ska bli göööööör härligt haha. Jag älskar vårat landställe! Så himla mysigt! :) Ska ta bilder massa bilder så får ni se hur mitt paradis ser ut! Längtar :)

Idag åker även min fina prins på semester. Ända skillnaden är att han aldrig kommer hem igen.
Trodde att den här dagen skulle vara mycket jobbigare. Men jag känner mest glädje, för hans skull. Längst längst längst inne kan jag känna lite panik över att jag aldrig kommer få träffa honom igen men jag tröstar mig med att jag vet att han kommer få det bra. Det är iaf vad jag försöker intala mig själv.
Tack för allt stöd, speciellt Madde Elin Cicci och Lisa :)

Oj hjälp klockan är snart halv två och vi åker kl tre och jag har inte ens börjat packa än... Men det ska nog gå vägen ^^
Ni får ha det så himla bra mina underbara vänner så röjer vi som aldrig förr när gamla Mitra är tillbaka!!
sköt om er!
LOVE, Mims.



Min fina prins och jag på hoppträning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0