Slapp tisdag.

Idag har jag varit ledig. Så jag passade på att mysa med Knutten :) Jag tog på mig joggingskorna och gick på en långpromenad kl 8 på morgonen, myyyyys. Efter det fick jag cykla till djuraffären och köpa med mig mat till le Knutt för hans mat va schlutt. Sen har jag typ... sovit, kollat på DH, slappat, ätit, promenerat, kollat lite mer på DH. Awesome dag! Om en stund ska Madde plocka mig så ska vi åka till stallet och ha hoppträning! Hoppas att jag får min fina pärla!

Igår va jag på jobbet och tråkade. Ne det va faktiskt rätt så najs på jobbet igår :) Sen bar det av hemåt för att motionera med Knutt och sen vidare till stallet och träna Pirren och Jojje, gosh it never ends! puh! Det va ganska jobbigt men kul! Pirren har blivit super fin! vid 8 tiden gasade jag och Cicci iväg till Madde för att se matchen, fan va dåligt italien spelade! Dom hade lätt kunnat vinna. Sen fick jag massa kläder av Madde :D tack darling! Älskar den blommiga klänningen!!

Och kan solen och värmen komma snart eller?! Jag vill bli brun! Jag vill ha semester! Jag vill ha tillbaka förra sommaren! Gud vad vi hade kul!! Förra sommaren va bäääng! Wihoooo!


















Jag hoppas verkligen sommaren 2010 blir näst intill lika härlig!! :D
(Och nej vi festade inte hela sommaren haha men de bästa bilderna är från festerna)

Nu ska jag till stallet snart! Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0