Tidiga morgon.

Kl 06.40 hemma hos Sofia. Jag hör Angeline mummla någonting osammanhängande. Jag försöker kika fram lite försiktigt under täcket för att se om det är morgon eller ej. Precis när jag kikar lite med ena ögot hör jag Angelines trötta röst Vaken?! -Mm jag är nu. Fan. haha.

Det blev en kort natt för oss båda. På kvällen va brudarna hemma hos Fis och tittade på filmen Donken Punch. Ap dålig! Det va typ en porrfilm som övergick i skräckfilm... inte alls bra.... En efter en droppade alla av tills det bara va jag och Angeline kvar. Vi somnade säkert inte förens kl va närmare två på natten. Vi hade massa girlie girlie talk att ta igen! hihi. Så 5 tappra timmar fick vi i drömmarnas land.

Efter jobbet idag blir det stallet med Elin, hon hade något hot gossip som hon bara va tvungen att få dela med sig av! NYFIKEN MITRA!!

Nu är det måndag. Imorgon tisdag. Därefter.. suck.. onsdag.



Förra midsommar va gäääälet näjs. Speciellt mina fina idé med burkkransen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0