Tisdag

Idag har jag slappat på jobbet. Jag valde tillomed att inte sminka mig idag för att jag va så slapp. Jobbade effektivt idag. Tiden flög iväg. När jag masar min feta röv mot tåget springer jag på Linkan, wtf, ingen aning om att vi typ jobbar som grannar.. AWESOME!
Sen sprang jag omkring som en idiot på stan och försökte hitta följande:

-Blommig klänning (en speciell)
-Leopard mönstrade ballerina skor med stora strass stenar
-En DKNY plånbok
-En ljusbrun väska
-LUNCH!!!!

Jag vände upp och ner på hela stan!! Jag hittade inget av dom!! ÅÅÅÅÅH så irriterande! Fick tillomed köpa en färdigrätt på ICA liksom....
Och inte nog med det.. jag missar tåget till norrviken med typ 3 minuter.. så jag fick GÅ från stationen till stallet! När jag kommit halvvägs typ så kommer det en bilist bakifrån och tutar som en idiot! Äru full eller tänke rjag och går vidare irriterad som fan.. tills... jag ser att det är Madde!!! Hell ja! Skjuts till stallet ^^

Sen assisterade jag och Johanna nrä ponnyspecen hafde avslutningslektion.. GRATTIS TILL VINSTEN LINA DARLING! :D

Sen vare våran tur och ha träning. Träningen va tråkig men det gick väll helt okej.
Sen bar det av mot sumpan för att måla i Ciccis lägenhet. Vi hittade ingen parkeringsplats så vi fick improvisera.. haha. Vi fick lyfta bort stora stenbumlingar och trafikkoner och tadaaa vi hade gjort oss en egen parkeringsplats :)
I lägenheten hann vi tejpa hela golvet till hallen sen tog tejpen slut så vi kunde inet göra så mkt mer men trevligt va de :)

Nu sitter jag i soffan och är helt slut.. Gick hemifrån 8 och kom hem typ vid 23. Så har mina dagar typ sett ut de senaste månaderna.. kämpigt men värt det :)

Nu ska jag ta en dusch och sen se på scrubs!

puss och godnatt
love, M.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack Mitra ! :D

och tack så hemskt mycket för allt stöd! :)

betyder till tusen ! <3

2010-06-23 @ 08:30:20
Postat av: Anonym

vad vann lina och vrf tävla dom?

2010-06-23 @ 10:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0