Träning!

Porpor va helt craaaazy på hoppträningen! sparkade ner hinder och studsade och allt vad hon gjorde! Men hon va super fin iaf :)

När jag kom hem hade Knut typ fnatt här hemma.. sprang omkring och lekte med sina leksaker som en tok så jag tänkte att jag går ut en sista gång med honom så får ha leka av sig.. men ist för en promenad så blev det joggingtur! Vi joggade runt några kvarter och Knutt va super lydig! han sparng lös hela vägen och när vi mötte bilar eller andra hundar sprang han lydigt vid mina ben :) Fin fin knutt!

Imorn tar min älskade syster studenten! :D ska sova nu så jag kan vakna tidigt och hjälpa henne fixa iordning sig! wiiiih!

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0