Trötter...

Här sitter jag och ser på kronprinsessans bröllop samtidigt som jag sitter och små ler för mig själv. Det här är speciellt, vi kommer säkert aldrig se Daniel och Viktoria såhär kära, helt underbart att se! :) Och nu gråter båda! Åh jag blir helt varm inombords :)

Igår va vi alla på ego (som vanligt, ja) det va trevligt! Vid tre fläskade vi in oss i en taxi och åkte hem, Sofia hem till Jimmy och jag och Ekwall hem till Sofia. Och som vanligt, även fast jag går och lägger mig sent vaknade jag kl nio helt klar vaken.. inte okej!! Då vaknade Nicklas också så vi låg och tittade på något Britney Spears marathon på tv i flera timmar haha. Hon har ju faktiskt gjort fett bra låtar! Jag är nog ett litet Brittan fan i smyg..

Ikväll blir det nog utgång ikväll igen, eller vi får se vart kvällen för oss.
Snart blire mat! Vi ska äta en brakmiddag hemma hela familjen, myyyyys :)

Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0