Seeegt.

Jag va så himla trött idag när jag vaknade, kunde verkligen inte förstå att klockan redan va sju! fy. (Åh nu spelar de "will you be there" med MJ på jobbet<3) Men jag lyckades ta mig upp och tillomed duscha innan jag åkte till jobbet! Duktiga jag.

Igår hade jag en riktigt fullspäckad dag! Det började med jobbet till klockan ett. Därefter sprang jag omrkring på fältöversten som en idjot och försökte hitta ett par örhängen som jag vill se på lisa för jag vet att hon skulle passa så himla bra i sånna men jag hittade inga så de fick bli en lite mindre variant av dem ist :) Hoppas att du gillade dem! Därefter stallet och fika med brudarna, ap god tårta! Sen vare bara att börja sätta igång och träna mina hästar :) Jojje fick gå ett dressyr pass med (hör och häpna) dressyr sadeln! Han va lite tjaffsig i början men på slutet, wow!  Han gick i en så himla fin och låg form med så himla mycket rygg att jag kunde rida honom utan tyglar i galoppen! Helt sinnessjukt :D
Och Pirreplutt red jag ut på först med Rebecka och sen hoppade vi små plutt hinder på banan. Han va också gälet fin! 

Imorn kommer Knutten hit igen! Som jag har längtad efter min snarkande och skelögde vän :D <3


Imorn kommer äntligen Knutten hit :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0