Pruttan

Blir nog ingen specen träning för mig ikväll :( De kommer inte finnas något varmvatten i våran villa på hela dan och jag behöver duscha efter träning. Ååååh suck men jag vet inte hur jag ska göra än. Hur som haver så måste ju Jojjebubben få röra på sig. Men då kanske jag hinner åka till gubbängen efter och duscha där... haha jaja. Det löser sig.

Hopp clinick för Sylve och Lotta igår. Det va awesome! Helt klart värt att gå på :) Och efter clinicken kom baby hem till mig och vi kollade på HP, awesome! Bara två filmer kvar nu! Sen får jag se första delen av sista filmen! Caaant wait! (Om ni inte räknat ut det vi det här laget än så är jag jordens sörsta HP fan! haha. Malfoy och Ron is the shit!!) 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Klart du ska träna, duscha får du göra utomhus :-) haha

2010-11-16 @ 12:31:14
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Jeanette

duscha i stallet.

2010-11-16 @ 14:44:31
URL: http://www.metrobloggen.se/vince

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0