Underbara älskade

Jag har kommit in i en period där jag bara sitter och glänser på min fina. Sitter där på ryggen och känner mig lycklig och stolt. Vem kunde ana att hon skulle bli såhär fin. Känner mig nästan lite bortskämd. Så mycket som hon lärt mig. Och lär mig fortfarande. Senast igår. Vi red omhoppningssvängar och ja vad ska jag säga, min uppgift va att luta mig inåt så att jag inte ramlade av men annars skötte hon allt helt själv. Så Söt! Igår va vi verkligen lyckliga tillsammans! Jag hade ett brett leende på läpparna hela träningen och hon hade spetsade öron hela tiden :) Gulle!

Tack Jeanette, det behövdes :) <3


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag tyckte oxå det behövdes ;) inga krav, bara skoj men med en uppgift.

2010-11-10 @ 20:14:31
URL: http://www.metrobloggen.se/vince

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0