CYA, räddaren i nöden.

Christian räddade min lunch idag.

När jag sover i Farsta brukar jag inte orka gå upp i tid för att äta frukost. Ligger hellre kvar och myser i sängen en extra kvart.

Så lunch blir ofta mitt första mål på dagen. Idag blev nästan en såndär dag som jag bara fasar för ska komma, jag missade lunch gänget som drog till thaien och åt! Hjääälp, jag trodde att jag skulle få gå utan mat ända fram till middagen men sen så kom Christian, som en räddare i nöden! Så vi gasade till thaien<3 haha. Vi satt och åt lunch i lugn och ro, det händer inte ofta. Vi satt och pratade om förhållanden, han och hans tjej har varit tillsammans i två år snart, och hon bor i Madrid och han i Stockholm. Awesome, jag hejjar på dom. Starkt och lyckas hålla ett långdistans förhållande i liv så länge.

Fick tips om en pub ”republiken” kan den ha hetat så? Så nu tjejer och killar, den får vi testa nån gång!!

OCH JAG BÖRJAR FÅ PANIK!! DU SOM HAR KÖRKORT OCH DRAGKROK PÅ BILEN OCH INTE HAR NÅGOT OCH GÖRA, VILL DU SNÄLLA KÖRA MIG PÅ TÄVLING TILL VÄSBY? PLIIIIIS. Haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0