:)

Jag tror att min kropp har börjat säga ifrån nu. Igår på träningen så försökte jag verkligen koncentrera mig. Men det gick inte. Hjärtat skenade iväg och dunkade som en basketboll i bröstet. Magen skrek av smärta. Jag kände flera gånger att jag bara ville blunda och vila en stund. Men jag fullföljde träningen och fick in en jätte fin linje som avslut, I love my monster :) <3

När jag kom hem ställde jag mig i duschen lite snabbt. Sen blev jag sängliggande. Jag va så slut att jag knappt orkade prata. Mamma tvingade i mig middag innan jag somnade strax efter nio. Efter tio timmars sömn vaknade jag som en ny människa!

 

Va på jobbet redan 8.20 så jag hade god tid på mig att fixa fika till kundmötet kl nio. Så god tid att jag tillomed hann jävlas med Johan och surfa lite på nätet innan.

Tänkte försöka börja mitt nya stressfria liv idag! Inte helt stressfritt men ska försöka ta det lite lugnare.

Min vän Emma som är sjuksköterska tror att mina hjärtklappningar kommer från att jag stressar för mycket så jag ska lyda hennes råd och försöka ”välja bort” något ur mitt schema lite då o då för att få mer tid för mig själv. You are a good friand dear, det är inte många som skickar sms och ber om ursäkt för att de glömde säga hejdå. Du är bra du :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0