Inte bra.

Efter att mamma åkt och hämtat mig i Farsta igår kväll (bästa tack <3) så ställde jag mig på vågen hemma. Jag gillade inte vad jag såg. Jag har loosat nästan 2 kilo på en månad. Antagligen pga av jobbet och allt stressande fram och tillbaka. Så ibland blir det att jag hoppar över middagen eller lunchen för att hinna, och ibland även frukosten. Ofta blir det att jag hoppar över en måltid för att hinna till stallet på träning och det är big no no. Jag är rädd för att hamna i samma bana som för lite över ett år se. Och det va inte kul. Så nu måste jag börja planera vad jag ska äta och när jag ska äta för att komma ihåg och äta. So please people, help me to remind me :)

Love, Me.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men ät kvinna! Bästa som finns ju

2010-10-04 @ 13:30:53
URL: http://sofiakonstad.blogg.se/
Postat av: Meee

I looove fooood. det är tiden det är fel på kvinnnnaaaaa!!!

2010-10-04 @ 14:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0