Lägenheten

Åkte till gubbängen efter middagen igår och kollade på Pelles lägenhet, och den är helt klart godkänd! Den kommer bli jätte fin när allting är iordning fixat :) Dock har vi ett problem, jag är ju så jäkla vaplig + att jag är jätte jätte mörkrädd och ja.. jag kommer helt enkelt inte våga gå från tuben till lägenheten ensam men det löser sig hehe.
Efter att Pelle fixat och trixat klart åkte vi till hans päron och kollade på När lammen tystnar. Jag gillar Hannibal filmerna! Och jag gillar Anthony Hopkins, så himla kool! Men som alltid så somnar jag innan filmens ens kommit igång så vi får la fortsätta och kolla en annan dag...

Igår så käkad jag på Vapiano med Sara&AnnaMaria, jag har saknat er! Vi måste ses oftare! Och Sara, vi ska ta en sväng på havremopparna tillsammans, hos dig och mig! :D Och AnnaMaria, ha det så himla bra i Dublin nu så ses vi när du kommit hem! Och du, försök hitta en snygg irländare att ta hem! Mina öron behöver höra deras dialekt!

Ikväll är det en efterlängtad träning! Mitt träningsuppehåll har verkligen gett resultat, har knappt hjärtklappningar längre :) Och mitt ätande går också bättre.

Love, me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0