Torsdaaag

Jag vet vad jag ska önska mig av jultomten i år, jag ska önska mig fler timmar på dygnet! Så jag hoppas att han ser min önskelista och uppfyller min önskan!

 Och på tal om jultomten! Han va här! Hos oss! Igår! Haha. C kom och ba jultomten är här! Och han som kom in va faktiskt rätt så lik. Haha. Skämtosido men det va kul. Dålig humor? Tell me something i dont already know.

 Och äntligen i sista stund har det löst sig med transport på tävling! Sååå haha vi ska åka från sollentuna till väsby och vi har hyrt en enorm lastbil för 5 hästar med sovdel + kök + toa! Kommer bli awesome!!! haha.

 Och träningen i tisdags, haha k-a-o-s! Hästarna blev helt stissiga av musiken, PomPom blev helt tokig, hästar sprang på sidan av hindrena, någon ramlade av, hästar rev studsen så bommar flög och alla efter fick rida in i en riven studs kul(!), men jah! Det kommer bli as bra på lördag! Och sist men inte minst! Vårat Sollentuna plank gick sönder :(

 Igår åkte jag till Wallstanäs med Kickan, hon tränade Newton lite snabbt sen gasade vi till stinsen för att äta, kanske sveriges godaste pizza! En pizza med enorma scampissssar på och enorma musslor i enorma skal! Its fucking awesome dude!

 Väl hemma fick jag efterlängtat besök av Bambi. Vi kollade på Edward Scissor hands eller vad den heter, haha edward är som en jätte bebis, så söt! Och natten va alldeles för kort som vanligt, men sov som en stock gjorde jag hela natten :)

 Oj hjälp är klockan redan så här mycket! Hela dagen har bara flygit förbi! Idag hade jag tänkt lyssna på Emmas råd så jag har avbokat träningen och ska istället åka hem efter jobbet och ta ett bad och bara lyssna på skön musik och slappna av. Sen så ryktas det om middag hos Bambi med J&S :)

 Kärlek, M.


Kolla våran awesome lastbil som vi hyrt! Bild lånad från blocket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0