:)

Igår kväll spenderades i Farsta hos Pelle det bjöds på god mat och grejt underhållning (2 and a half Men, Idol, Berg flyttar in och kungar av tylösand) och god efterrätt, mums!

Måste bara få summera hela kvällen i en enda mening som lyder; GUNDE SVAN ROCKS! Haha god I live him. Runt 11 snåret precis innan vi alla somnar i soffan valde vi att tacka för oss och bege oss hemåt.

 

Jag va dödstrött (Angeline haha har börjat ta efter dina ord) när jag kom hem och däckade så fort jag la huvudet på kudden.

 

Nu sitter jag på jobbet. Kollade mailen nyss och såg att jag fått tre mail av sälj-och marknadschefen kl halv 4 inatt!!! Då kanske ni förstår varför jag får dåligt samvete som går hem kl 16.00 liksom... stackaren. Ska nog vara extra snäll mot honom idag, en kopp kaffe kanske? Haha. Skämtosido. Ingen kopp kaffe inte men lite extra hjälpsam kan jag nog vara.

 

Ikväll är det hoppträning igen! Hoppas att det blir jag och Pruttis :) Jag älskar min häst för er som inte visste det! Hon är Awef-ingsome!!! Forever and ever<3

 

Later buttlicks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0