Hjälp!

Hjäääälp från ingenstans har det ploppat upp typ 15 enorma getingar i kopieringsummet! Och jag sitter närmast kopierings rummet!!!! Jag kommer dö, jag är så sjuukt rädd för getingar och jag vet på riktigt inte vad jag ska göra. Nu har Karin lyckats mörda typ 5 st av dom men de är inte så lätta och döda då de nästan är 2-3 cm stora!!

Till något roligare, ändrade planer för ikväll. Blir middag och Idol i Farsta med trevligt sällskap, kommer bli awesome :)

Vi hörs senare om inte en geting dödar mig idag heehehehe.

LOVE,


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hur har din dag varit än så länge? :)

2010-09-22 @ 14:22:45
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0