holabandola!

Det har varit en lååååååång vecka! As always haha. Långa dagar därav den dåliga uppdateringen. Men jag kan berätta lite om de senaste dagarna :) I fredags åkte vi till Jimmys landställe på muskö han hade fixat ihop ett härligt gäng som firade hans födelsedag med dunder och brak! It was kind of awesome! Tills Vi tappar bort Mormor (Johanna) och hittar henne under bordet en kvart senare? haha. <3 Du är så jävla bäst haha. Och jag och Cicci är värlsbäst på att ta hand om en vän i nöd! Punkt. hehehehe. Iaf slutade kvällen för oss där vi hjälpte Johanna att gå och lägga sig strax efter tre på natten och därefter kröp vi också ner i våra sängar (pytte små soffor!!!) Jag fick dela med Jimmys arbetskompis och eeeeeh ja det va trångt och jag sov typ inget och det va typ allmänt obekvämt. hahah men han sov nog gott såg det ut som. Kl sju på morgonen gav jag upp och satte mig i köket och spelade fruit Ninja. LOVES IT! Halv 8 väckte jag cicci och sa att nu ska vi åka hemåt då de skulle jobba på förmiddan. Och jaaaa hemvägen.. vi låter det vara osakt heheheh.

Lördags kvällen spenderades hemma hos Jimmy med hangover på TV! I looooove och alla andra också. haha vi älskar den filmen! Sen blev det massa fruit Ninja igen haha.

På söndagen blev det först promenad med Jojje på järvafältet. På kvällen blev det Solna sumpan runt med Cicci det va nice (hade faktiskt träningsvärk i skinkorna dagen efter!!) Sen blev det tjej kväll med nagellack och a cinderella story :D <3 haha.

Till idag då,
min dag började inte bra idag...... sitter på bussen på väg till jobbet taggad till tusen. Vem tror ni att jag ser då? L.B. såklart. Åh blev så himla ledsen och arg på samma gång! Saknar min Pirris så otroligt mycket. Mer än jag vågar visa.  Men jag fick prata av mig på jobbet, Tack Karin och Tony. Och tack Tony för att du försöker hänga med i mina tokiga hästhistorier haha, men dina hästhistorier va inte mycket bättre, galna människa haha.

Imorn blir det jobb sen bjuds det på tack fika från Johannas sida :D AWESOME!!! ME LIKE!

Nej nu ska jag laga lite matlåda till imorn LATER BUTTLICKS!!!

LOVE, MMF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0