Igår.

Vi hade världens kortaste hopplektion igår, lika bra det för allting gick bara fel igår. Så fort jag åkte från jobbet var det ända jag gjorde att stressa, stressa och åter igen stressa. Hatar det. Men det blir till att stressa för att få vardagen att gå ihop. Igår va iaf inte en av mina toppdagar. Jag fick jordens jävla presationsångest mitt under lektionen och därifrån så gick allting bara utför. Jag började ställa för höga krav på mig själv och när ingenting då funkar så blir jag bara ledsen och då blir allting ännu mera fel. Suck. Men Jeanette va super super och hjälpte mig även fast jag betedde mig som en barnrumpa, thanx<3
När mamma kom och plockade upp mig så brast det i bilen jag bara grät och grät och grät tillslut visste jag inte ens varför jag va ledsen hehe. Antagligen för att jag va så himla trött. Hehe :) Men mamma är iaf bäst<3 Hon lovade och hjälpa mig med mina trasiga stövlar också så de får en ny dragkedja och sen ska vi åka och kolla nya ridstövlar i helgen :)) <3 Och efter jobbet blir det lite mor&dotter shopping tror jag :) Sen kanske jag åker och kollar när Elin hopptränar om jag hinner. Sen tänkte jag våldgästa Kicki hemma hos henne så kan vi vakna upp tillsammans tidigt imorn och åka och tävla med Newton Strömberg!

 

Love, me.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

;) ingen fara Tjejen - det är därför jag ärdär, och du betedde dej mindre som en barnrumpa igår än nånsin förut ;). Det var satrkt att vända tillbaka och göra sista varvet till det bästa! Tänk p åatt det var DU som gjorde det. Jag bara krävde att du skulle... ;)

2010-09-24 @ 21:45:15
URL: http://www.metrobloggen.se/vince
Postat av: Jeanette

Gud va jag stavar när jag skriver snabbt... :P

2010-09-24 @ 21:45:48
URL: http://www.metrobloggen.se/vince

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0