Lugn helg

Jag har haft en myshelg i helgen :) I fredags vare middag hos mig, det bjöds på godmat med vin och underbart sällskap. Efter middagen blev jag upphämtad och fortsatte min kväll hemma hos Sofia med vin och spel kväll, mysigt! I lördags va jag först på arlanda och vinkade av mina kusiner, därefter åkte jag fia o tutten hem till Carro och hade solsidan marathon, älskar solsidan!! Sen blev det filmmys hemma hos Kicki :) Söndags förmiddan spenderades i stallet och kvällen hemma hos fia med kräftor och därefter film! Mysigt!

Nu sitter jag på jobbet och skriver av en pärm med kunder som ska in i datan.. suck.. hur fan funkar Open Office?! Jaja, det löser sig... hehe. Jag vill att klockan ska bli 12, då ska jag luncha med fina Madde!<3 :)

Och ikväll är det Tävlingssektions möte med fotografering :O  hjälp! Så det kommer bli en lååååååång dag igen.

Puss på er mina kära, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0