Magisk helg

Ibland så kan man inte annat än att älska sitt liv :) Jag har de bästa vännerna, awesome jobb, bästa hästarna, och en underbar familj! Kan man be om något annat? :)

I fredags va jag på middag på Tiffanys (söder) med Jimmy, Pelle och Sofia. Vi hade det super mysigt! Mera sånt!

Lördagen spenderades i stallet. Kl:11.00 va det träning med Jojjemannen för Sussie! Och ååååh jag är så lycklig för det gick såååå himla bra! Han har aldrig varit så fin förut! Min fina Jojjis :) <3
Därefter va det hindermålning! Fast vi röjde mest ute i hinderförrådet! Och aa vad ska man säga, visste inte att det fanns så mycket plats där inne! haha. Vi hann med lite sågartävling också men jag torskade mot Malin :( hah.
På kvällen åkte vi hem till Sara och Tuvis och åt Tacos, MUUUMS! :D

Det som stog högst upp på "attgöralistan" i söndags va ju såklart att rösta! Hoppas att alla ni där ute som kan rösta röstade!!! Även fast sveriges tankesätt börjar riktas alldeles fööööör mycket åt fel håll!!
Därefter va de hindermålning igen :)
På kvällen körde vi valvaka/filmmys hemma hos Fis, länge sen man såg Forrest Gump! And its still going strong!! hehehe

Nu väntar ännu en dag på jobbet :) Kommer antagligen gå lite tidigare då jag har timmar och ta ut, awesome!

Puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0