Sooolen

Solen skiner idag! And its gonna be a lovely day! :) Hoppas på att arbetsdagen går som smort idag så att klockan snart blir fyra och jag kan åka in till stan och träffa världens bästa kusin! <3
Men det är ju dock några timmars arbete kva tills dess but its okay cuz i liiiike my job and everyone around me here!

Igår blev en lååång dag. Hade tänkt åka hem kl 16.00 men valde och hjälpa sälj-och marknadschefen så blev försenade men kl 17.00 valde jag och säga att jag faktiskt har ett liv och kastar in handduken för idag. Han skrattade lite och sa att han klarar det sista själv. Dock får jag alltid lika dåligt samvete när jag går hem och alla andra är kvar men what to dooooo.
Efter jobbet skyndade jag mig till stallet för och se Cicci när hon hopptränade, dutti Cicci och Cosmo :)
Sen stressade jag och Cicci iväg på middag sen stressade vi tillbaka till våran träning. Och precis innan träningen börjar säger min tränare till mig; Jaaa fotografen kommer idag och tar bilderna till artikeln så om du vill fräscha till dig så gör det nu. Men tack att du säger det 2 minuter innan han kom! Men men hoppas att det blev någon bra bild iaf :)

Kärlek, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0