Träning.

Igår körde jag två rid pass på raken. Först dressyr på Jojje mannen. Och jag blir så lycklig. Vi har verkligen lyckats ta oss ur våran hemska svacka. Han går så fint nu. Han är helt klockren. Han är den ända hästen som jag faktiskt hellre rider dressyr på än hoppar! Wooop wooop! Min älskade fina häst :)


Fining :)

Efter dressyren va det dags för hoppträning på Pruttis! Och jäääklar vad vi hoppade! Jag har ju blivit så osäker på sista tiden så det enda Eva tjatar om är att jag ska ha ordentlifg galopp och inte tänka "ett till" utan låta henne gå av stort om hon vill. Och eeeehm det gjorde hon! Hoppade en linje som låg på 5 galoppsprång (hindrena låg på 110) Och vi hoppar av på 4 galoppsprång! Jag är så nöjd, inte för att jag red av henne på fyra det kanske inte va så bra, utan att jag faktiskt vågade. Jag litade på henne! Och som vi flög, sen att jag höll på och flyga till shottaheiti efter hindret är en annan 5a men jaja :P


Jag och mitt hjärta på lektinsmästerskapen.

Blir nog en tråkig dag på jobbet idag.. alla de roliga är på kurs eller ute på jobb suck.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0